Info voor leveranciers

Vind hier informatie over de algemene aankoopvoorwaarden en over het verzenden van facturen en creditnota's.

Algemene aankoopvoorwaarden

Verzenden van facturen en creditnota's

  • Alle facturen dienen gericht te zijn aan onze maatschappelijke zetel:
    Ziekenhuis aan de Stroom vzw
    Kempenstraat 100
    2030 Antwerpen
    BTW BE0862 382 656
     
  • Voor elke bestelbon dient een nieuwe factuur opgemaakt te worden. Facturen zonder vermelding van een geldige bestelbon kunnen geweigerd worden. Papieren facturen worden niet meer aanvaard (Europese richtlijnen waaronder 2014/55/EU).
     
  • Je  kan je facturen met vermelding van het bestelbonnummer elektronisch overmaken via het PEPPOL netwerk, geadresseerd aan één van onze geregistreerde GLN -codes :
    ZAS (Ex GZA)    0088 : 5425032140343
    ZAS (Ex ZNA)    0088 : 5425032140008
     
  • Indien je nog niet bent aangesloten op het Peppol netwerk, kan je je factuur in PDF vorm en als bijlage van een mail verzenden aan invoices@zas.be
    Dit is een geautomatiseerde mailbox en dient enkel voor de ontvangst van facturen.

Alle andere communicatie met de leveranciersboekhouding dient te gebeuren via crediteuren@zas.be, zoals rekeninguittreksels, - overzichten, vragen om betaling en dergelijke. Deze dienst is ook telefonisch bereikbaar op +32 (0)3 283 1255

  • Op onze bestelbonnen vind je alle informatie betreffende de afleverlocatie, openingsuren van de magazijnen en/of telefoonnummer voor afspraak vóór levering.
  • Leveranciers die nog niet eerder een factuur aan ZAS of GZA/ZNA verzonden hebben, zal gevraagd worden om een informatieformulier in te vullen en een bankattest af te leveren. Dit bankattest werd uitgegeven door de bank van de leverancier en vermeldt het bankrekeningnummer en de naam van de eigenaar/leverancier. We vereisen een bankattest om fraude bij betalingen uit te sluiten, in het voordeel van onze leveranciers. 
     
Laatst bijgewerkt op 03/09/2024